ما دوچرخه سواران هستیم، و به همین دلیل بسیار آسان است که برای یک دوچرخه دیگر به مجموعه اضافه کنیم، اما یک دوچرخه زمستانی اختصاصی لوکس است که واقعا می توانید بدون آن کار کنید؟ یا ضرورت دارد؟

 

دوچرخه زمستانی چیست؟

به سادگی، دوچرخه زمستانی یک "دوم" (یا سوم یا چهارم .)، دوچرخه نسبتا ارزان قیمت است که شما به طور معناداری در فصل زمستان سوار می شوید (شما آن را نمی بینید، آیا شما).

 

>>> بهترین دوچرخه های زمستانی 2019

 

به طور معمول، هر چند، آن را کمی بیشتر از آن است که باید باشد را برای سوار زمستان مجهز به: ترمز دیسکی در حال تبدیل شدن تقریبا باید، و mudguards، ارزان / چرخ های قدیمی و لاستیک پهن تر از همه چیزهایی است که به طور منظم توسط کاربران دوچرخه زمستان نصب می باشد.

 

شما همچنین می توانید یک پمپ نصب شده بر روی قاب را برای مقابله با پانچ های اجتناب ناپذیر، بسته بندی زین برای لوله های بیرونی / لباس و البته مجموعه ای مناسب از چراغ ها استفاده کنید. همه چیزهای عقل سلیم

 

>>> هفت مورد از بهترین ها: بستن گلبرگ ها

 

البته شما تنها می توانید یک دوچرخه داشته باشید و همه این موارد را در زمستان قرار دهید، اما به طور مداوم در حال تغییر و تعویض بخش هایی است که در حین رانندگی فقط می توانید هواپیما را درگیر کنید.

 

دوچرخه سواری شما در شرایط آب و هوایی نازک تر نیز سایش بیشتری خواهد داشت و به همین دلیل است که بهترین دوچرخه خود را از بدترین حالت حفظ می کند.

 

چرا یک دوچرخه زمستانی دارید؟

تصویر: https://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2014/12/winter-bike-IMG_1067.jpg

 

دوچرخه زمستان-IMG_1067

یک دوچرخه زمستانی: قاب آلیاژی. بررسی. خفاش ها بررسی. چراغ بررسی. خاک بررسی.

 

ما قصد داریم در اینجا فرض کنیم که شما در ماه دسامبر و مارس (یا اکتبر و آوریل، به عنوان مثال بیشتر از زمستان) در خواب زمستانی نخواهید بود و شما قصد دارید در حال سوار شدن باشید. این در دنیای واقعی سوار است، نه در یک مربی توربو در انبار

 

زمستان اوضاع نامناسب را به همراه می آورد و در بریتانیا نیز به معنی گل، نمک و چاله ها می باشد. یک دوچرخه می تواند به سرعت در یک فیلم سیاه و سفید از چروک خورنده پوشانده شود که می تواند بر روی چرخ دنده، سطح ترمز و قاب خود تاثیر بگذارد، به جز اینکه شما نیز از خاکستر پاشید. پایین مایع در سوارهای طولانی و زمستانی همسایه ای بزرگ نیست.

 

>>> دوچرخه سواری در باران: چگونه برای زنده ماندن آن

 

زمستان در دوچرخه ها سخت است و هیچ چیز بدتر از تماشای غرور و پشیمانی 3،000 پوند شما نیست. با این وجود شما مجبور نیستید از زمستان استفاده کنید. یک تابستان بریتانیایی می تواند به همان اندازه مرطوب و سرد باشد، بنابراین بیشتر به عنوان دوچرخه "شرایط بد" فکر کنید.

 

سازمان دیده بان: راهنمای ار به لباس زمستانه

 

بهترین نوع دوچرخه چیست؟

دوچرخه های زمستانی واقعا می تواند هر چیزی باشد: دوچرخه سواری قدیمی شما، دوچرخه cyclocross، و یا حتی یک دوچرخه کوهستان. دوچرخه های ماجراجویی و شن در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای هستند که به لطف تایرهای وسیع و ترمزهای دیسک آنها به وجود می آیند.

 

البته، شما نیازی به ساخت یک جدید زمستانی نداشته باشید: بسیاری از افراد وقتی دوچرخه قدیمی خود را می بینند، به دوچرخه زمستانی خود می پیوندند.

 

دوچرخه های زمستانی به طور سنتی دارای یک فلز، به جای فیبر کربن، فریم با بسیاری از مردم هنوز قسم خوردن فولاد. اگر شما از جدید اری می کنید احتمالا دوچرخه آلومینیومی را انتخاب می کنید.

 

البته شما می توانید یک دوچرخه فیبر کربن استفاده کنید، اما اینها تمایل دارند گرانتر شوند و شما نمی خواهید آنها را همه گل و لای بپوشانید.

 

>>> تست دوچرخه: آلومینیوم، فولاد، کربن یا تیتانیوم؟

 

این یک انتخاب است که به ناچار ممکن است به بودجه شما برسد، اما شما می توانید یک دستگاه زمستانی مناسب را از جدید برای 400- 500 پوند جمع آوری کنید، و اگر کمتر از آن استفاده کنید، دست دوم خواهید بود.

دوچرخه زمستان-IMG_1072

برای نگهداری مناسب برای لاستیک های وسیع تر مراقب باشید

 

در دوچرخه زمستانی چه باید بکنم؟

ما در حال حاضر به ذکر است که اتصالات از mudguards ضروری است - آنها نه تنها متوقف کردن شما خیس، اما آنها نیز خواهد شد هر کسی سوار با شما از اسپری خود را در رنج را متوقف کند، و کاهش گرد و خاک پاشیدن در سراسر اجزای موتورسیکلت می باشد.

 

به منظور تطبیق گلدان ها، شما نیاز به یک دوچرخه با نگهداری برای آنها دارید - پس مطمئن شوید که فضای کافی برای آنها مناسب است.

 

اگر شما برای گارد محافظ ها نیاز دارید که با پیچ و مهره را به قاب بچرخانید، بررسی کنید که قاب اصلی شما این سوراخ پیچ است - اکثر فریم های کربن فیبر نباشد.

 

>>> تایر دوچرخه زمستانی: راهنمای ار

 

به طور مساوی، اگر شما قصد دارید به لاستیک 28mm (یا بیشتر) بپردازید، اطمینان حاصل کنید که ترخیص کالا از گمرک به اندازه کافی برای آنها مناسب است.

 

ایده خوبی است که سعی کنید تکرار موقعیت دوچرخه سواری در دوچرخه های جاده ای خود را انجام دهید، بنابراین مقایسه دوچرخه های خود را تنظیم کنید یا ممکن است این دو خودرو را از بین ببرید.

 

دیسک ترمز

دوچرخه سواری دیسک ترمز در حال افزایش است محبوبیت. آنها در حال حاضر در قیمت های پایین تر از سال های گذشته ظاهر می شوند، در واقع برخی از خانواده های مدل اکنون تنها ترمز دیسک هستند. 19

 

ترمزهای اطمینان بیشتری، به خصوص در مرطوب، ترمزهای دیسک را انتخاب خوبی در دوچرخه زمستانی می کنند.

 

>>> دیسک ترمز: همه چیز شما باید بدانید

 

از بین بردن کلاپیر استاندارد لبه نیز به این معنی است که احتمال دارد که ترخیص بیشتری برای کسانی که باید گل گارد.

https://www.cyclingweekly.com


آموزش دوچرخه سواری دوچرخه ,زمستانی ,زمستان ,سواری ,ترمز ,توانید ,دوچرخه زمستانی ,دوچرخه سواری ,برای آنها ,دوچرخه زمستان ,دیسک ترمز منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوشبختانه کلاس سومی های باهوش دانلود سرا theodorejiursk32 paikka معرفی کالا فروشگاهی سرور مجازی گشتا صنعت اصفهان بستر اینترنت Hezekiahx1weq Webbplats