هر شخصی که در دوچرخه می بینید یک بار دوچرخه سوار مبتدی بود. صرف نظر از این در شرایطی است که آنها سه ساله بودند و یک دوچرخه تعادل یا بیش از چهل سال را گشت می زدند و روی یک هیبرید وام گرفته شده می گشتند.

 

طولی نمی کشد که به طور کامل در دوچرخه سواری و فرهنگ آن غوطه ور شوید - مبتدیان اکنون می توانند روزانه سوار بر کار شوند و در یک سال با یک ورزش یا قلاب زدن بر روی شماره مسابقه مسابقه دهند.

>>> مزایای دوچرخه سواری

 

این قابل درک است که در طول سال اول دوچرخه سواری ، ممکن است خودتان را با تعدادی سؤال و بلوک مواجه کنید. حتی آنهایی که ده سال سوار شده اند ، گهگاه خود را ناکام می بینند.

 

>>> بهترین دوچرخه های جاده ارزان قیمت: راهنمای ار

 

ما نمی توانیم به هر سؤالی در یک راهنما پاسخ کاملی بدهیم - بدون آنکه به یک منبع کتاب مقدس و غیرقابل نفوذ ، به قدری بی فایده تبدیل شود. بنابراین ، در عوض ، ما با راهنمایی های مهم ما همه چیز را شروع کرده ایم و به مقاله های مفصل تری که به شما کمک می کند پیوند داده شده است.

 

نکات برتر برای دوچرخه سوار مبتدی

1) دوچرخه خود را از گاه محلی اری کنید

 

نکات مربوط به دوچرخه سوار مبتدی

از گاه دوچرخه محلی خود شروع کنید

 

مزایای دوچرخه به صورت آنلاین: احتمالاً یکصد و یکصد دلار صرفه جویی خواهید کرد.

 

مزایای دوچرخه در یک گاه دوچرخه محلی: آنها اطمینان حاصل می کنند که دوچرخه به شما متناسب است ، شما را برپا می کند ، احتمالاً یک سرویس شش ماهه رایگان را به شما پیشنهاد می دهد ، و در هنگام سؤال برای کمک به شما در آنجا باشید . اکنون تخصص و مشاوره در درازمدت موجب صرفه جویی در پول شما خواهد شد.

 

مطمئن نیستید چه سبکی از دوچرخه می خواهید؟ به طور خلاصه ، دوچرخه جاده ای با محوریت استقامت بیشتر افراد مبتدی را مناسب خواهد کرد. اگر می خواهید از جاده خارج شوید ، یک دوچرخه سواری cyclocross ، جاده ماجراجویی یا دوچرخه می تواند در خیابان شما باشد و یک دوچرخه هیبریدی می تواند گزینه ای باشد که باید از بین بردن دسته ها احساس خطر کند (اگرچه ابتدا شما را برای تست دوچرخه جاده سوق می دهیم). اگر قصد سوار شدن به دوچرخه را دارید ، به دنبال دوچرخه مسابقه آلومینیومی مانند Cannondale CAAD12 یا Special Allez باشید.

 

ما میزبان راهنمای برای کمک به شما هستیم:

 

بهترین دوچرخه های زیر 500 پوند ، زیر 1000 پوند ، زیر 1500 پوند و زیر 2000 پوند

بهترین دوچرخه های جاده ای استقامتی

دوچرخه های جاده ای بهترین ن

بهترین دوچرخه های رفت و آمد

بهترین دوچرخه های ماجراجویی و ماسه ای

بهترین دوچرخه های سیکلوکروس

بهترین دوچرخه های برقی

بهترین دوچرخه های هیبریدی

2) با دوچرخه خود راحت شوید

 

نکات مربوط به دوچرخه سوار مبتدی

حتما از ابتدا راحت باشید

 

بسیاری از دوچرخه سواران حرفه ای که ده ها سال سوار بر آن هستند ، هنوز هم دوچرخه خود را تغییر می دهند - وقتی عملکرد به دست می آید ، برای برخی از سواران دوچرخه سواری روشی بی پایان تنظیم برای تنظیم بر اساس فاکتورها و اهداف فردی است.

 

با این حال ، برخی از دستورالعمل های اساسی وجود دارد که می تواند در مورد کلیه سواران که به دنبال سوار شدن در راحتی هستند و از صدمه جلوگیری می کند ، استفاده شود.

 

با قرار دادن پاشنه پا روی پدال در دورترین نقطه دور خود ، می توانید از ارتفاع مطلوب زین استفاده کنید. پای شما باید صاف باشد ، بنابراین هنگامی که وارد می شوید ، خم کمی وجود دارد. شما در آرنج های خود نیز خم کمی می خواهید - می دانید هنگامی که سوار بر قله ها می شوید ، چرخ جلو هاب از نمای زیر دنده ها ناپدید می شود.

 

www.cyclingweekly.com


آموزش دوچرخه سواری دوچرخه ,سوار ,جاده ,مبتدی ,سواری ,شوید ,بهترین دوچرخه ,دوچرخه سواری ,دوچرخه سوار ,سوار مبتدی ,صرفه جویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دل نوشته های هادی طالب نیری دیجی کالا مارکت رونق تولید و پدافند غیرعامل سرگرمی وآموزش سایت شهر علم لوازم خانگی دانلود نرم افزار و بازی اجناس فوق العاده