به راحتی می توانید هنگام سوار شدن به عادت استفاده از همان مسیرهای قدیمی استفاده کنید. بیشتر اوقات ، این خوب است: خوب است که به جاده های آشنا که خوب می شناسید ، بچسبانید ، بدون اینکه نگرانی در مورد گم شدن داشته باشید یا ناگهان خود را در مقابل یک صعود 20 درصدی قرار دهید که شما از آن چیزی نمی دانید.

با این حال ، خوب است که مکان های جدید را کشف کنید ، و سوارکاری خود را تازه نگه دارید. هیچ چیز بهتر از پیش بینی سوار شدن به یک مسیر جدید عالی برای ایجاد انگیزه شما نیست.

 

پرچم تبلیغاتی ورزشی UKCE

 

پیدا کردن مکان های جدید برای سوار شدن همیشه آسان نیست ، بنابراین ما هفت راه را برای شما و دوچرخه خود گرد هم می آوریم که می تواند مسیر جدیدی را به آتش بکشد.

 

1. یک جاده جانبی ناآشنا را طی کنید

دوچرخه سواری هفتگی Arrow Sportive

از مسیر مورد ضرب و شتم بروید و می توانید جاده های جدید و فوق العاده ای برای سوار شدن پیدا کنید

 

شاید بدیهی ترین حرف برای گفتن به نظر برسد ، اما چرا یک جاده جانبی را که هرگز به جای شخم زدن در مسیر معمولی خود نرفتید ، کاوش نکردید.

 

احتمال وجود دارد ، جاده ها و خطوط سواری شما با خطوط انشعاب از آنها پر شود. برخی از آنها به وضوح با توجه به مقصد مورد نظر خود ثبت نام کرده اند ، و بعضی دیگر نیستند.

 

ادامه دهید ، خطرات خود را انجام دهید و به اکتشاف آنچه در آن پایین است ، بپیچید.

 

>>> این راه را نکنید! وقتی دوچرخه سواران به AWOL می روند

 

بدترین چیزی که می تواند رخ دهد این است که شما باید در بعضی مواقع به عقب برگردید ، اما هیچ چیزی به دست نیاورد. اگرچه می توانید نقشه ها را بررسی کنید و عکس های هوایی را به صورت آنلاین مطالعه کنید ، اما نمی توانید تا زمانی که در دو چرخ پایین آن را پیموده اید ، بگویید که در جایی شبیه است.

 

2. با استفاده از نمای خیابان Google Street ، منطقه محلی خود را کاوش کنید

اگرچه ما گفتیم که هیچ چیزی برای چک کردن افراد در جاده ها سوار نمی شود ، اما بهترین چیز قطعاً نمای خیابان Google Street است. برای کسانی که شما با این سرویس ناآشنا هستید ، این بخشی از Google Maps است که می توانید از اکثر قریب به اتفاق جاده های انگلیس ، یک عکس عکاسی در سطح خیابان بگیرید.

 

همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی پیکان های روی صفحه ، یک سفر مجازی به سمت جاده های پایین بروید. به عنوان راهی برای "دیدن" مسیر قبل از امتحان کردن ، چگونه فوق العاده است. اگرچه عکس ها راهی برای پنهان کردن چگونگی تپه های شیب دار دارند.

 

3. نگاهی به مسیرهای سواران محلی در Strava

نقشه Strava

 

به مسیر دوچرخه سواری محلی از طریق وب سایت دوچرخه سواری و دویدن Strava نگاهی بیندازید

 

وب سایت Riding logging and مقایسه Strava مکانی عالی برای دیدن مسیرهایی است که سواران محلی در منطقه شما در آن قرار دارند.

 

با نگاهی به تابلوهای بخش های محلی Strava می توانید با نگاهی به تابلوهای اصلی محلی Strava ایده خوبی کسب کنید که سواران معمولاً در محله شما هستند. روی نامهای سوار کلیک کنید و ببینید که چگونه آنها به آن بخش و از آن قسمت رسیده اند.

 

>>> بخش های زنده Strava به آیفون و اندروید ارائه می شوند

 

این ممکن است احساس کند که شما در حال مسافرت با آنها هستید ، اما آنها هرگز نمی دانند و شما با ایده های خوبی کنار خواهید رفت. در صورت داشتن رایانه GPS ، می توانید نقشه های دیجیتال مسیرها را با سایر موتورسواران به اشتراک بگذارید ، که می توانید در رایانه GPS خود بارگیری کنید تا هنگام سوار شدن مسیرهای لازم را به شما ارائه دهیم.

 

3-تکنیک خود را ارتقا دهید
هم‌زمان با ارتقای مهارت‌های خود در جلسات منظم تمرینی، کوشش کنید با تکنیک‌های غیرجسمانی در رکاب ‌زدن‌های عمومی انس بگیرید. یک شیب طولانی در معرض باد را پیدا کنید و زمان خودتان را در چند دور پایین آمدن از آن محاسبه کنید. تمرین کنید که چه زمانی باید ترمزها را رها کنید، چگونه به گوشه‌ها بروید و یاد بگیرید چه زمانی باید دوباره پا زدن را شروع کنید. این تمرین مستلزم احتیاط زیادی است و آن را همواره با یک همراه و در جاده‌های خلوت انجام دهید و زمانی را انتخاب کنید که به‌راحتی بتوانید هر وسیله‌ای که نزدیک می‌شود، را ببینید. از یاد نبرید که صعود کند در مسیر سربالایی را می‌توانید با بازگشت سریع از شیب جبران کنید.
خوابیدن در باد یک گروه (پناه گرفتن از وزش باد)، مقدار بسیار زیادی از توان پاهای شما را حفظ می‌‎کند و خستگی شما را به تعویق می‌اندازد، اما این کار به‌راحتی حاصل نمی‌شود. برای این کار تکنیک‌هایی وجود دارند که مستلزم آموزش هستند؛ بنابراین، با یک گروه حرفه ای و در مسیرهای محلی تمرین کنید. پس، هر چقدر بتوانید نزدیک به یک گروه رکاب بزنید و در باد آن باشید، می‌توانید زمان کمتری را از دست دهید.

اهیچه‌های‌تان را قوی کنید

وقتی بدن کربوهیدرات‌ها را برای سوخت استفاده می‌کند، باعث تولید اسید لاکتیک در خون می‌شود و عملکرد عضلات را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تمام آن‌چه باید بدانید نقطه‌ای است که اسید لاکتیک سریع‌تر ترشح می‌کند و شما باید با بالا بردن آستانه لاکتاک خود آن را تعدیل کنید و بالا بردن این آستانه به شما کمک می‌کند برای مدت طولانی‌تری فشار را تحمل کنید. تمرین برای وارد کردن بیشترین مقدار نیرو و نیز افزایش استقامت، اهمیت فراوانی دارد.

 استراحت کافی داشته باشید
زمانی که دوچرخه‌سواری می‌کنید متناسب و آماده نمی‌شوید، وقتی این اتفاق می‌افتد که استراحت می‌کنید و این بهترین دلیلی است که حداقل یک روز در هفته یا حتی بیشتر استراحت کنید. اگر در یک ماه خیلی به خودتان فشار آوردید، باید یک هفته‌ تمرین سبک انجام دهید.

http://docharkhehmag.ir/

https://www.cyclingweekly.com


آموزش دوچرخه سواری توانید ,جاده ,مسیر ,سوار ,strava ,محلی ,دوچرخه سواری ,انجام دهید ,کنید تمرین ,سواران محلی ,برای دیدن ,خیابان google street ,نمای خیابان google منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان نرم افزار کامپیوتر و اندروید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانلود برای شما telephonchi اولین وبلاگ فوتبال مجازی در اینترنت Daitanos کــربــلا|پــایــگــاه حـــفــظ ونــشر آثــار کربلایی صادق سحرخوان بلاگ کتابک بلوک سبک پوکه ای مرکز پزشکی، دندانپزشکی یوسف آباد